perjantai 3. helmikuuta 2012

Viimeisiä kertoja


Ensi viikon perjantaina vaihto-opiskeluni Italiassa loppuu. Aika on mennyt kovin nopeaa, mutta alan jo mielessäni orientoitua Suomeen palaamiseen. Viime päivät ovat menneet sängyn pohjalla sairastaen, joten mitään uutta kerrottavaa Bolognasta minulla ei juuri ole. Kavereita on lähtenyt takaisin koteihinsa ja minä taidan olla viimeisiä puolen vuoden miehiä, joille heittää hyvästit.

Nyt voin taas alkaa laskea viimeisiä kertoja, kuten minulla on tapana. Äsken maksoin viimeistä kertaa vuokraa tästä Luigilandiasta. Ehkä minulla tulee ikävä vuokraisännän tapaa henkäillä hämmästyksestä kun hän katselee uutisia. Tai tärykalvot repivää naurua kun hän katsoo italialaisten kummallisia keskusteluohjelmia.

Onneksi viimeisten kertojen mukana tulee aina ensimmäisiä kertoja. Joku ovi sulkeutuu ja toinen avautuu. Tällä blogilla on ollut omat hienot hetkensä himmeämpien päivien välissä. Toivottavasti lukijoilla on ollut edes sadasosan verran yhtä hauskaa kuin minulla.

Onneksi sarjabloggaaja ei pääse raidoistaan. Niille, jotka eivät ole lukeneet blogia sukulaissuhteen tai ystävyyden vuoksi, voin kertoa, että kirjoittajan seuraava blogi käsittelee työnhakua. Se on juuri nyt rakennusvaiheessa, mutta julkaistaneen virallisesti parin viikon sisällä.

Kyyneleitä ei silti vielä tarvitse vuodattaa, sillä viikossa ehtii vielä paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti